The ISETC24 Organizing Committee invites you to the 16th International Symposium on Electronics and Telecommunications, Timisoara, Romania in November 7-8, 2024

Anunțuri avizier

Programarea examenelor, prezentarea a-4 ,pentru studenmtii din anii neterminali, la disciplinele la care promovabilitatea a fost sub 50% :
Analiza matematica, IB - Vineri, 24.05.2013, ora 14.00, sala A2
SCS, II A+B- Sambata, 25.05.2013, ora 11.00, sala D1
Signals and Systems, II TST Eng- Sambata 25.05.2013, ora 11.00, sala D1
Electronic Instrumentation, III eng- Vinerei, 24.05.2013, ora 9.00, sala B.327
 CTEE, III EA- Sambata 25.05.2013, ora 8.00, sala D1
Radiocomunicatii,  III TST- Sambata, 25.05.2013, ora 8.00, sala D1
Bazele fizicii IIA- Vineri 24.05.2013, ora 14.00, sala PN
Limbaje si programare, IB- Sambata 25.05.2013, ora 8.00, sala D1
High Freqvency Tehnique, III Eng- Sambata 25.05.2013, ora 8.00, sala D1
Prezentarea a 3-a pentru examenele de RDVV, VN, PI (IRT + CN) vor avea loc in data de vineri, 17 mai 2013, ora 8.00 in sala PN (Fac.Hidro). Prezentarea este in regim cu taxa, 25 lei/disciplina. Prezentarea la examene se face numai pe baza chitantei.
Urmatorii studenti sunt rugati sa se prezinte la secretariat pentru a-si ridica bursele pe luna aprilie a.c. : Muntean Mihai, Calmic Alexei, Petruescu Alexandra, Popovici Sorin, Sabau Sebastian, Sosoi Claudiu, Stoican Grigore, Toma Georgevici Georgevici, Pasalica Paul
 
BCF a stabilit datele de sustinere a examenelor de finalizare a studiilor pentru absolventii promotiei 2013, dupa cum urmeaza :
EXAMEN DE LICENTA- 25 Iunie 2013 PROBA SCRISA, 26-27 IUNIE 2013 SUSTINEREA PROIECTULUI DE DIPLOMA
Informatii despre tematica si subiectele examenului de licenta gasiti la adresa http://www.etc.upt.ro/avizier/examen-licenta/
EXAMEN DE DISERTATIE - 19- 20 iUNIE 2013 SUSTINEREA LUCRARII DE DISERTATIE
Urmatorii studenti sunt rugati sa treaca pe la secretariat, parter, pentru a-si ridica bursele aferente semestrului II.  De asemenea acesti studenti sunt obligati sa depuna la secretariat un extras de cont .
ANUL I : BIRO E, BRONT P, FLOREA A, RADAC A,SZANTO K, ULAREANU D, UTA R, MUNTEANU M.
ANUL I M : CALMIC A, NOVAC L, PETREUESCU A, PIRVANESCU AL, POPOVICI S,SABAU S, SOSOI C, STOICAN G, GEORGEVICI T
ANUL II M: RECHESAN C, PASALICA P
 
Achitarea taxelor de studii aferente semestrului II se mai poate face in perioada 16.04.2013 - 17.05.2013, doar cu plata unei penalizari. In data de 15 aprilie a.c.nu se fac incasari. Penalizarile se achita tot la etajul II, impreuna cu taxa de studii.
La propunerea studentilor din Liga ETc, in plenul Consiliului facultatii s-a hotarat ca ziua de recuperare stabilita pentru 20 aprilie a.c. sa fie mutata integral pe data de 27 aprilie 2013. Toate celelalte variante de recuperare propuse anterior pentru ziua de 20 aprilie a.c. isi pierd valabilitatea.
BCA al UPT a hotarat ca zilele de 2 si 3 mai 2013 sa fie recuperate in avans. In acest sens, BCF a stabilit ca zile de recuperare urmatoarele : in data de 13 aprilie 2013 se recupereaza ziua de 2 mai 2013, in data de 20 aprilie 2013 se recupereaza activitatile de laborator si proiect aferente zilei de 3 mai 2013 si in data de 27 aprilie 2013 se vor recupera orele de curs. Aceste recuperari se fac conform orarului obisnuit, in salile prevazute in orar.
Programul EURO 200 pentru acordarea unui ajutor financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare tip desktop,  se va derula si in anul 2013. Studentii din invatamantul superior de stat , in varsta de pana la 26 de ani, care provin din familii cu venituri brute lunare de maximum 150 lei/ membru de familie, si care au promovat minimum 50 de credite  in anul universitar anterior depunerii cererii , pot fi beneficiarii ai acestui program.   Actele necesare sunt identice cu cele pentru dosarele de burse sociale. TERMEN DE DEPUNERE A CERERILOR ESTE 21 APRILIE 2013, la secretariatul departamentului de ELECTRONICA APLICATA.
Dosarele pentru acordarea burselor sociale speciale se depun in perioada 27.03.2013- 10.04.2013, la secretariatul dep.EA. Bursele sociale speciale se acorda studentilor de la ciclurile licenta si master cu o situatie scolara buna sau foarte buna si care au o situatie financiara/materiala precara ( maxim 75% din venitul minim pe economie).  In cazuri exceptionale se admite ca solicitantii sa aiba 2 restante. Actele necesare sunt afisate la avizierul de la etajul I, corp B, dep.EA.