Anunțuri avizier

Programari de examene de semestrul I - P3 - pentru studentii de anul IV

Programari de examene de semestrul II anul IV -P1 + examene restante de sem II din anii I, II si III pentru studentii de anul IV -P2

Verificati periodic link-urile deoarece informatiile sunt actualizate sistematic.

 

P1 a examenelor de anul IV sem II se sustin in intervalul 06.04-16.04.2020

P2+P3 a examenelor de anul IV sem II se sustin in intervalul 27.04-29.05.2020

P2 a examenelor de anul I, II si III, sem II se sustin pana la data de 16.04.2020

P3 a examenelor de anul I, II si III, sem II se sustin in intervalul 27.04-29.05.2020

 

Toate aceste examene se sustin in Campusul Virtual. Studentii care inca nu fac parte din cursuri vor trebui sa se AUTO-INROLEZE

Conform adresei UPT 3773/27.03.2020 plata taxei pentru prezentarea a 3-a se face exclusiv prin transfer bancar.

UPDATE: Dragi studenti, am primit mesajele voastre prin care semnalati diverse probleme legate de activitatea dvs. pe CV (conturi, inrolari, cursuri lipsa etc.). In urmatoarele zile vom rezolva punctual toate aceste chestiuni astfel incat sa ne desfasuram activitatea cat mai eficient. Va rugam sa aveti rabdare si sa manifestati intelegere fata de intarzierile aparute.  

In data de 25.03.2020 Biroul Consiliului Facultatii ETcTI a hotarat cateva aspecte legate de activitatea didactica pe perioada starii de urgenta.

Pentru orice fel de probleme va puteti adresa prin e-mail la adresele Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (secretariat) si Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (campus virtual).

 

In atentia studentilor masteranzi

 

Prezentarea a 3-a a disciplinelor de semestrul I se sustin conform recomandarilor din Hot. BCF 5/25.03.2020

Prezentarile 2 si 3 a disciplinelor e semestrul II a anului I pentru studentii din anul II master se sustin urma discutiilor cu cadrul didactic titular.

 

Având în vedere publicarea decretului 195/16.03.2020 privind instituirea stării de urgență a României,s-au decis următoarele:

  • se prelungește suspendarea activităților cu studenții “față în față” până la data de 16 aprilie 2020;
  • se limitează activitatea directă cu publicul doar la operațiunile care nu se pot derula în alte moduri și sunt absolut necesare pentru buna funcționare a instituției. Se recomandă utilizarea tuturor mijloacelor electronice de comunicare;

Conform adresei UPT 3461/18.03.2020 încasarile de taxe pentru semestrul II se vor face exclusiv prin transfer bancar. Cerere tip pentru plata in rate.

Programul “Euro 200” pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare se va derula şi în anul 2020.

Beneficiarii acestui program sunt elevii şi studenţii învăţământului de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu venituri brute lunare de maximum 250 lei pe membru de familie, conform HG 297/03.05.2018 pentru modificarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, aprobată prin HG nr. 1294/2004, publicată în Monitorul Oficial nr. 408/14.05.2018.

Stabilirea numărului de beneficiari se va face în limita sumei alocate acestui program, sumă cuprinsă în bugetul Ministerului Educaţiei Naționale, conform legislaţiei în vigoare.

Legislaţia în vigoare este:

  • Legea 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Hotărârea de Guvern 1294/2004 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, cu modificările şi completările ulterioare.

Calendarul pentru 2020 este următorul:

– depunerea dosarelor se face prin scanare si expediere pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (veniturile pe luna MARTIE – 250 lei/membru de familie) CERERE TIP – până la 15 APRILIE  2020

– dosarele in original vor fi aduse la secretariatul facultății după ridicarea starii de urgență

Portalul dedicat acestui program este la adresa https://www.edu.ro/euro-200

Stimati studenti,

Conform Hotararii Consiliului de Administratie al UPT (Hot. Nr.23/11.03.2020), din data de 11.03.2020, ora 14 si pana la data de 22.03.2020. se suspenda prezenta studentilor in facultate (la toate ciclurile de studii). Activitatile didactice curente vor fi desfasurate in regim on-line sau vor fi recuperate conform unor programari care vor fi anuntate.

Examenele care urmau sa aiba loc in aceasta perioada vor fi reprogramate dupa un orar care va fi comunicat. Taxele incasate pentru prezenta la aceste examene raman valabile.

Procedura de plata a taxelor, care pana acum necesita prezenta studentilor in scoala, va fi reluata dupa stabilirea conditiilor procedurale aferente noului context.

O zi buna.

Stimati studenti,

In cadrul facultatii noastre, incasarea taxelor va incepe din data de 16.03.2020. Orarul in care puteti achita taxele va fi afisat in zilele urmatoare.

O zi buna.

Pentru depunerea dosarului de bursa sociala sem II 2019-2020 consultati AFISULDosarele se depun la secretariatul Departamentului de EA, etaj I, corpul B, pana la data de 16.04.2020. Cerere tip. Cerere vor depune si studentii care solicită bursă socială pe caz de boala sau orfani, chiar daca au solicitat si in semestrele anterioare.

Ordinul MEN nr. 3392/2017