Anunțuri avizier
- Detalii
Planificarea examenelor
-
Reglementări cu privire la programarea a 4-a specială cu taxă pentru anii terminali - licență și master.
Perioada examenelor pentru master este 26 - 30.05.2025 iar pentru licență este 11 - 17.06.2025
Studentii din anii terminali, care doresc să beneficieze de a 4-a prezentare, vor trimite un email pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. în acest sens, în care să se specifice cele 2 discipline, indiferent de semestru, împreună cu dovada plății, până la data de 26.05.2024 - masterul și 06.06.2025 - licența.
SE APROBĂ DOAR CERERILE ÎN CARE DISCIPLINELE SOLICITATE AU ACTIVITATEA PROMOVATĂ și dovada plătii de 250 lei/fiecare disciplină!
În data de 10.06.2025 se va posta planificarea examenelor la licență. Zilele in care se vor sustine examenele sunt 13.06.2025 si 16.06.2025.
Studenții masteranzi vor primi planificarea prin e-mail.
Taxa se plateste in contul:
Universitatea Politehnica Timişoara Cod FISCAL: 4269282 Cont IBAN: R090 BACX 000000301782 5061
* La rubrica observații, pe ordinul de plata pentru taxa propriu-zisă, se vor specifica următoarele: numele şi prenumele, CNP; facultatea şi anul de studiu; numele disciplinei pentru care se plăteşte
- Detalii
-
Înmânarea diplomelor pentru promoția 2024 - sesiunile iunie - septembrie 2024 și februarie 2025, va avea loc în holul mic al facultății, după următorul program:
02 iunie 2025
09.00 - 10.15 – specializarea TST
10.15 - 10.35 – specializarea TST engleză
10.35 - 11.00 – specializarea TST ID
03 iunie 2025
09.00 - 10.00 – specializarea EA
10.00 - 10.20 – Master IRT + ESI
10.20 - 10.40 – Master TM + EB
10.40 - 11.00 – Master AES + CN + iDATA
PRECIZĂRI IMPORTANTE:
Absolvenții cărora li s-au solicitat fotografii pentru diplomă și nu le aduc cu 7 zile înainte de înmânarea programată a diplomelor li se vor putea elibera diplomele după data înmânării.
La înmânarea diplomei, absolvenții trebuie să se prezinte cu actul de identitate (carte de identitate sau pașaport valabile), în original.
Absolvenții care au parcurs integral și au promovat modulul psihopedagogic, vor primi și certificatul de absolvire a modulului psihopedagogic.
Persoanele care au împuternicire notarială, trebuie să o prezinte, împreună cu actul de identitate, în original. Aceasta va fi reținută de către universitate.
Recomandat este să aveți un pix asupra dumneavoastră.
În vederea optimizării procedurii, vă rugăm ca înainte de a vă prezenta pentru ridicarea diplomei să completați, online, “Chestionarul absolventului”. Acesta poate fi accesat la adresa: https://forms.office.com/r/Yvr2As0KNG
Timpul estimat de completare este de maxim 2 min.
Cei care nu pot participa la înmânarea diplomelor la datele stabilite, se pot programa după data de 04.06.2025, on-line, la adresa: http://actestudii.upt.ro/
- Detalii
Prin programul EURO 200, Ministerul Educației oferă un sprijin financiar pentru achiziționarea de calculatoare pentru studenții care au un venit brut pe membru de familie mai mic sau egal cu 500 de lei.
Depunerea cererilor și dosarelor cu actele doveditoare care să facă posibilă achiziționarea se face până în 16 mai 2025 la CCOC. Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul CCOC (Informații privind achiziționarea de calculatoare prin programul EURO 200 – 2025), unde se află și specificațiile tehnice referitoare la dispozitivele ce pot fi achiziționate și decontate ulterior.
Pentru detalii sau înscriere în program, persoana de contact este Cosmina Mance (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. / 0256 404762). Dosarele se depun la sediul CCOC UPT, de pe Bulevardul Vasile Pârvan, nr. 2B, sala A001.
- Detalii
UPT lanseaza concursul pentru obtinerea de burse speciale de catre studentii masteranzi, în valoare de 500 lei / lună, cumulabilă cu bursele de studiu. Pentru obținerea bursei speciale, masteranzii vor completa ANEXA la care vor atașa si dovezile. Termenul de trimitere a dosarelor este 12.05.2025, pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
- Detalii
![]() |
Ești student și vrei ca vara aceasta să faci un pas important în cariera ta? Avem proiecte interesante și mentori dedicați, gata să te ghideze într-o experiență practică din care vei învăța, contribui și evolua. Tot ce trebuie să faci este să alegi ce ți se potrivește! Aplică până pe 11 mai și alătură-te echipei noastre pentru o vară cu adevărat valoroasă! Accesează lista completă a oportunităților disponibile și alege-ți rolul preferat! https://bit.ly/summerpractice2025 |
- Detalii
Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale organizează împreună cu Casa de Cultură a Studenților Timișoara tabere studențești de vară, cu o durată de 5 nopți de cazare, care se desfășoară la mare și munte. Universitatea noastră a primit 103 locuri, distribuite pe facultăți în funcție de numărul de studenți. Facultatea ETcTI are alocate 13 locuri.
Beneficiază de locuri gratuite în taberele studențești, în perioada vacanței de vară, studenții care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții:
-
Sunt înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, la programul de studii universitare de licență, la programul de studii universitare de masterat și doctorat;
-
Sunt integraliști respectiv au promovat examenele la toate disciplinele de studiu din anul anterior de școlarizare și au promovat examenele la toate disciplinele în sesiunea de iarnă, în cazul studenților din anul I;
-
Sunt studenți în vârstă de până la 35 de ani în conformitate cu prevederile art.2, alin.2, lit.a) din Legea tinerilor nr.350/2006,cu modificările și completările ulterioare;
Perioada de desfășurare a taberelor studențești de vară: 14.07.2025 – 02.09.2025 și este structurată pe serii, astfel:
-
Seria I: 14.07 – 19.07.2025;
-
Seria II: 19.07 – 24.07.2025;
-
Seria III: 24.07 – 29.07.2025;
-
Seria IV: 29.07 – 03.08.2025;
-
Seria V: 03.08 – 08.08.2025;
-
Seria VI: 08.08 – 13.08.2025;
-
Seria VII: 13.08 – 18.08.2025;
-
Seria VIII: 18.08 – 23.08.2025;
-
Seria IX: 23.08 – 28.08.2025;
-
Seria X: 28.08 – 02.09.2025;
Înscrierea studenților în procesul de selecție se face în perioada 05.05.2025-02.06.2025 prin completarea formularului https://tr.ee/doHWL_mNtN, unde se vor încărca și cererea (Anexa 4) și documente doveditoare, dacă este cazul.
Mai multe detalii privind beneficiarii, seriile, număr de locuri pe facultate și calendarul se găsesc aici.
Metodologia privind organizarea taberelor studențești poate fi accesată aici.
Persoana de contact din partea CCOC, Oficiul pentru relația cu studenții – Student Office UPT, este Alexandru BRĂESCU, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., 0787707911.
- Detalii
CCOC UPT și compania Flex organizează pentru voi evenimentul Coffee & Careers – Stagii@Flex, o oportunitate excelentă pentru a vă pregăti pentru primul interviu de angajare și pentru a descoperi beneficiile unei experiențe practice de calitate! 🚀
📅 Când? 8 mai
📍 Unde? Facultatea de Mecanică UPT, sala M104
💡 Veți primi sfaturi utile pentru interviuri și veți explora oportunitățile de dezvoltare profesională oferite de Flex.
Pentru participare la eveniment vă rugăm să vă înscrieți aici.
Cei interesați de practică/internship la Flex puteți trimite un CV menţionând aria de interes pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Vă așteptăm cu drag!
- Detalii
Fond de burse 2.957.823 lei
/ 5,933 luni pentru anii neterminali
/ 3 luni pentru anii terminali licență și
/ 2,9 luni pentru anii terminali master
Fondul de burse a fost împărțit astfel:
Burse sociale 30% - 887.347 lei
Din diferență, în funcție de numărul de studenți:
Burse studiu licență - 1.670.252 lei
Burse studiu master - 400.225 lei
- 14 - 15 aprilie 2025 - sesizare inadvertente din partea studentilor, corectare erori privind notele;
- studentii care nu au mai avut bursa pana acum sunt rugați sa iși incarce extrasul de cont in aplicatia student.upt.ro, pana cel tarziu 17.04.2025 ora 12
- Bancile agreate de UPT sunt cele din adresa UPT 30743/20.11.2023. In cazul celorlalte banci se vor percepe comisioane.
- Plata burselor se va face in perioada 29-30.04.2025
-
Conform Metodologiei de acordare a burselor, bursele sociale acordate pe sem.I, an universitar 2024-2025, se mențin și pe sem.II, dacă la finele prezentării a 3-a din cadrul sem.I, studentul obține un număr de minim 15 credite transferabile . Lista cu studenții care nu au reusit sa cumuleze minim 15 credite astfel pierzand bursa sociala pe sem II.
Depășindu-se procentul de 30% pe sem.II, din fondul total alocat, nu se mai deschide o nouă sesiune de depunere a dosarelor pentru burse sociale.
- Detalii
Integralitatea se referă la toți anii de studiu pe când media este relaționată la semestrul I, 2024/2025.
Pentru sesizări contactați secretariatul prin e-mail sau telefon
ACESTE LISTE NU REPREZINTA LISTELE DE BURSIERI
- Detalii
Integralitatea se referă la toți anii de studiu pe când media este relaționată la semestrul I, 2024/2025.
Pentru sesizări contactați secretariatul prin e-mail sau telefon
ACESTE LISTE NU REPREZINTA LISTELE DE BURSIERI