The ISETC24 Organizing Committee invites you to attend the 16th International Symposium on Electronics and Telecommunications, Timisoara, Romania in November 7-8, 2024

Anunțuri avizier

Pentru anul universitar în curs, 2023-2024, conform metodologiei aprobate de Senatul UPT, prin HS nr. 28 din 25.04.2013, trebuie organizată procedura prin care activitatea de voluntariat din cadrul UPT este recunoscută și răsplătită prin acordarea a două credite de voluntariat.

Calendarul propus și documentele necesare se regăsesc aici.

Începând din 29.05.2024 până în 09.06.2024 puteți trimite către adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. documentele necesare pentru obținerea celor 2 credite de voluntariat.

Creditele de voluntariat sunt suplimentare creditelor de studiu și nu pot fi echivalate cu acestea.

Documentele pe care trebuie să le includeți sunt următoarele:

  • Scrisoare de recomandare din partea conducătorului organizației de voluntariat;
  • Scrisoare de recomandare din partea unui coordonator de activitate;
  • Raport de activitate pentru anul 2023-2024 (Anexa 1 din metodologie);
  • Câte o imagine pentru cel puțin 4 activități de voluntariat;
  • Copii după diplomele obținute în urma activității de voluntariat (dacă este cazul).
  • Curriculum Vitae;

Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse organizează împreună cu Casa de Cultură a Studenților Timișoara tabere studențești de vară, cu o durată de 5 nopți de cazare, care se desfăşoară la mare (Costinești), munte (Predeal) sau în Delta Dunării (Tulcea).

Înscrierea studenților în procesul de selecție se face în perioada 22.05.2024-10.06.2024 prin completarea formularului https://bit.ly/tabere-vara-UPT, unde se va încărca și cererea (Anexa 4) completată integral și semnată olograf.

Perioada de desfășurare a taberelor studențești de vară: 14.07 – 02.09.2024 și este structurată pe serii, astfel:

  • Seria I: 14.07 – 19.07.2024
  • Seria II: 19.07 – 24.07.2024
  • Seria III: 24.07 – 29.07.2024
  • Seria IV: 29.07 – 03.08.2024
  • Seria V: 03.08 – 08.08.2024
  • Seria VI: 08.08 – 13.08.2024
  • Seria VII: 13.08 – 18.08.2024
  • Seria VIII: 18.08 – 23.08.2024
  • Seria IX: 23.08 – 28.08.2024
  • Seria X: 28.08 – 02.09.2024

Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologii informaționale are alocate 13 de locuri, repartizarea pe serii se va face ulterior procesului de selecție.

Mai multe detalii privind înscrierea și selecția se găsesc aici.

Metodologia de organizare poate fi accesată aici, întrebările privind procesul de organizare pot fi trimise la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .

Planificarea examenelor

Perioada examenelor pentru master este 27 - 31.05.2024 iar pentru licență este 05 - 11.06.2024
Studentii din anii terminali, care doresc să beneficieze de a 4-a prezentare, vor trimite un email pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. în acest sens, în care să se specifice cele 2 discipline, indiferent de semestru, împreună cu dovada plății, până la data de 26.05.2024 - masterul și 03.06.2024 - licența. 
 
SE APROBĂ DOAR  CERERILE ÎN CARE DISCIPLINELE SOLICITATE AU ACTIVITATEA PROMOVATĂ și dovada plătii de 250 lei/fiecare disciplină!

În data de 03.06.2024 se va posta planificarea examenelor la licență. Studenții masteranzi vor primi planificarea prin e-mail.

Va rugăm să consultați periodic link-ul de mai jos

Programarea 3

deoarece acesta mai poate fi actualizat cu opțiunile cadrelor didactice in ceea ce privește data, sala si ora examenului.

Examenele care au mai putin de 8 restantieri vor fi programare doar la cererea studentilor direct la titularul de disciplina.

In mod special, vă rugăm, să vă anunțați intentia de participare la aceste examene cu cel putin doua zile inainte la cadrul didactic titular.

Universitatea Politehnica Timișoara intenționează să depuna o cerere de finantare in cadrul programului „Primul student din familie”. Aceast program este parte din Programul Național pentru Reducerea Abandonului Universitar (PNRAU), prevăzut în Legea învățământului superior nr. 199/2023, fiind finanțat printr-un apel competitiv de proiecte din cadrul Programului Educație și Ocupare 2021 – 2027 și din bugetul de stat. Considerăm că obținerea unei astfel de finanțări va permite UPT sa asigure acces egal la studii universitare de calitate, pentru orice tânăr, indiferent de mediul socio-economic din care provine, fără nicio formă de discriminare și, în același timp, să sprijine prevenirea și combaterea abandonului universitar.

În vederea depunerii cererii de finanțare vă rugăm să ne sprijiniți prin completarea următorului CHESTIONAR: . Termenul de completare este până în data de 26 aprilie 2024.

Chestionarul este necesar pentru a putea identifica categoriile de activitati pe care le considerați necesare pentru a vă putea acomoda mai usor la viata de student si a ajunge la nivelul de cunostinte necesar parcurgerii toturor disciplinelor din planul de invatamant.

Vă mulțumim anticipat pentru sprijin!

Universitatea Politehnica Timișoara, prin programul UPT Campus Creativ, lansează voucherele culturale destinate studenților beneficiari de bursă socială care își doresc să accesez evenimente culturale din oraș.

Voucherele reprezintă o sumă de bani cu care studenții își vor putea achiziționa bilete la spectacole sau cărți. Beneficiarii voucherelor vor trebui să participe la 3 întâlniri la care vor discuta despre spectacolele vizionate. Aceste întâlniri au caracter obligatoriu, iar prima va avea loc în data de 23 aprilie, începând cu ora 19:00. Locația va fi comunicată ulterior.

Doritorii trebuie să completeze formularul alăturat: https://forms.gle/TMrvg21T3tVJMuu1A   . Vaucherele vor fi alocate în ordinea înscrierilor, deci grabiti-va!

În această primă etapă, numărul de locuri este limitat la 25. Selecția se va face pe baza răspunsurilor la formular.

Vă invităm să luați parte la acest program pilot unic în România.

    08 mai 2024

09.00 - 10.15 – specializarea TST 

10.15 - 10.35 – specializarea TST engleză

10.35 - 11.00 – specializarea TST ID

    09 mai 2024

09.00 - 10.00 – specializarea EA 

10.00 - 10.20 – Master IRT + ESI

10.20 - 10.40 – Master TM + EB

10.40 - 11.00 – Master TSAeA + CN + iDATA

 

PRECIZĂRI IMPORTANTE:

Absolvenții cărora li s-au solicitat fotografii pentru diplomă și nu le aduc cu 7 zile înainte de înmânarea programată a diplomelor li se vor putea elibera diplomele după data înmânării.

La înmânarea diplomei, absolvenții trebuie să se prezinte cu actul de identitate (carte de identitate sau pașaport valabile), în original.

Absolvenții care au parcurs integral și au promovat modulul psihopedagogic, vor primi și certificatul de absolvire a modulului psihopedagogic.

Persoanele care au împuternicire notarială, trebuie să o prezinte, împreună cu actul de identitate, în original. Aceasta va fi reținută de către universitate.

Recomandat este să aveți un pix asupra dumneavoastră.

În vederea optimizării procedurii, vă rugăm ca înainte de a vă prezenta pentru ridicarea diplomei să completați, online, “Chestionarul absolventului”. Acesta poate fi accesat la adresa: https://forms.office.com/r/Yvr2As0KNG

Timpul estimat de completare este de maxim 2 min.

Cei care nu pot participa la înmânarea diplomelor la datele stabilite, se pot programa după data de 10.05.2024, on-line, la adresa:http://actestudii.upt.ro/

Burse studiu licență 

Burse studiu master

Bursele sociale sunt alocate pe 12 luni cu conditia promovabilitatii a minim 15 credite in semestrul 1.

Daca aveti intrebari la listele de burse puteti sa le adresati la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. pana cel tarziu 15.04.2024.

Toți studenții bursierii NOI au obligația de ași încarca datele contului si extrasul de cont pe aplicatia student.upt.ro pana cel tarziu 17.04.2024

Anul I ESI Anul I AES Anul I EB Anul I IRT Anul I TM Anul I iDATA Anul I CN
Anul II ESI Anul II AES Anul II EB Anul II IRT Anul II TM Anul II iDATA

Integralitatea se referă la toți anii de studiu pe când media este relaționată la semestrul I, 2023/2024.

Pentru sesizări contactați secretariatul prin e-mail sau telefon

 ACESTE LISTE NU REPREZINTA LISTELE DE BURSIERI