The ISETC24 Organizing Committee invites you to attend the 16th International Symposium on Electronics and Telecommunications, Timisoara, Romania in November 7-8, 2024

Anunțuri avizier

 

Taxele de studii, aferente semestrelor 1 și 2 ale anului universitar 2022-2023, se mai pot plăti cu penalizare până în data de 11 august 2023, urmând ca după această dată să se emită ordinul de exmatriculare. Studentii exmatriculati nu vor putea sustine examene in perioada  28 august – 10 septembrie 2023.

Informațiile cu privire la modalitatea de plată se găsesc aici.

examenul de licență - 600 lei 

examenul de disertație - 650 lei

în contul:

Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN:  RO90 BACX 0000 0030 1782 5061

cu textul la descriere: Nume & Prenume, Fac ETcTI examen licenta / disertatie sept.2023


Examenul de licență, proba scrisă, va avea loc în data de 06.09.2023 ora 9.00, sala A108, iar proba orală începând cu ora 13.00 in sala ____. Dacă va fi cazul, proba orală va continua și în data de 07.09.2023, în funcție de numărul de candidati înscriși.

Examenul de disertație va avea loc în data de 06.09.2023, începând cu ora 11.00, in sala ______.  Dacă este cazul, examenul va continua și în data de 07.09.2023, în funcție de numărul de candidați înscriși.

Înscrierile se vor face din 31.08.2023 până în 05.09.2023 ora 12, conform reglementărilor din sesiunea iunie/iulie 2023 pentru licență respectiv disertație,

la secretariatul Departamentului EA, etaj 1.

 

Lista studentilor care au depus cerere pentru obținerea unui loc de tabără - vara 2023

Proces verbal cu studentii beneficiari de tabara de vara si cu cei respinsi din motive de locuri insuficiente.

 

 

 

Depunerea dosarelor -> 30.05– 11.06.2023

Centralizarea dosarelor -> 12.06.2023

Interviu individual cu fiecare aplicant - online -> 13-14.06.2023

Afișarea rezultatelor parțiale + centralizarea contestațiilor -> 15.06.2023

Soluționarea contestațiilor + afișarea rezultatelor finale ->16.06.2023

Eliberarea adeverințelor -> 26 - 30.06.2023

Candidaturile se depun în format electronic la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Regulamentul de acordare a creditelor de voluntariat

Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse organizează împreună cu Casa de Cultură a Studenților Timișoara tabere studențești, cu o durată de 5 nopți de cazare, respectiv 6 zile, care se desfășoară la munte, la mare şi în Delta Dunării.

Cererile de solicitare a unui loc de tabără se depun de către doritori în perioada 24.05-14.06.2023, la secretariatul facultății la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau fizic, în programul de funcționare. Solicitarea conține cererea completată (Anexa 4), iar pentru cazurile sociale sau activități extracurriculare se includ și documentele care atestă acest lucru.

Pot să beneficieze de tabere studenții înmatriculați cu frecvență (licență, masterat sau doctorat), integraliști și cu vârsta până în 35 de ani. Suplimentar mai trebuie să se încadreze în minim una dintre aceste categorii:

  • cazuri sociale – studenții orfani de ambii părinți, cei proveniți din casele de copii sau plasament familial, romi, absolvenți ai liceelor din mediul rural sau din orașe cu mai puțin de 10 000 de locuitori și cei care beneficiază de burse sociale
  • studenți cu rezultate deosebite la învățătură, integraliști – studenții care au promovat toate disciplinele de studiu din anul anterior de școlarizare (2021-2022) sau în cazul studenților de anul I, integraliști pe semestrul I al anului școlar curent (2022-2023)
  • studenți implicați în activități  extracurriculare  – cei care au avut activități în cadru organizat, al universităților, la diverse manifestări culturale, artistice, științifice, sportive și de voluntariat

Numărul de locuri alocat pentru universitatea noastră este de 107, fiecare facultate primind locuri în funcție de numărul de studenți.

Mai jos găsiți următoarele documente:

Ordinul de ministru 4135/03.05.2023 publicat in Monitorul oficial al României permite achiziționarea de calculatoare pentru studenții care au un venit brut pe membru de familie mai mic sau egal cu 500 de lei.

Depunerea cererilor și dosarelor cu actele doveditoare care să facă posibilă achiziționarea se face până în 22 mai 2023 la CCOC. Informațiile referitoare la depunerea dosarelor sunt disponibile la linkul atașat mai jos, care face trimitere la documentele oficiale cu metodologia. Tot acolo se află și specificațiile tehnice referitoare la dispozitivele ce pot fi achiziționate și decontate ulterior, dar și calendarul de depunere și desfășurare a programului.

Pentru informații sau înscriere în program, persoana de contact, din partea CCOC UPT, va fi Cosmina Mance (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. / 0256 404 758). Dosarele de depun la sediul CCOC UPT, de pe Bulevardul Vasile Pârvan, nr. 2B, sala A001.


Linkul la care se găsesc documentele cu informațiile complete.



Programare 09.06.2023        Programare 12.06.2023

Perioada examenelor pentru master este 22 - 26.05.2023 iar pentru licență este 08 - 13.06.2023
Studentii din anii terminali, care doresc să beneficieze de a 4-a prezentare, vor trimite un email pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. în acest sens, în care să se specifice cele 2 discipline, indiferent de semestru, împreună cu dovada plății, până la data de 21.05.2023 - masterul și 02.06.2023 - licența
 
SE APROBĂ DOAR  CERERILE ÎN CARE DISCIPLINELE SOLICITATE AU ACTIVITATEA PROMOVATĂ și dovada plătii de 250 lei/fiecare disciplină!

În data de 06.06.2023 se va posta planificarea examenelor la licență. Studenții masteranzi vor primi planificarea prin e-mail.