The ISETC24 Organizing Committee invites you to the 16th International Symposium on Electronics and Telecommunications, Timisoara, Romania in November 7-8, 2024

Anunțuri avizier

Va rugăm să consultați periodic link-ul de mai jos

Programarea 1

deoarece acesta mai poate fi actualizat cu opțiunile cadrelor didactice in ceea ce privește data si ora examenului.

Examenele care au mai putin de 6 restantieri vor fi programare doar la cererea studentilor direct la titularul de disciplina.

In mod special, vă rugăm, să vă anunțați intentia de participare la aceste examene cu cel putin doua zile inainte la cadrul didactic titular.

           
Anul II ESI Anul II EB Anul II IRT Anul II CN Anul II TM Anul II TSAeA

 Integralitatea se refera la anul I de studiu pe când media este relaționată la disciplinele de semestrul II, anul univ. 2020/2021.

 Pentru sesizări contactați secretariatul prin e-mail sau telefon

 

ACESTE LISTE NU REPREZINTA LISTELE DE BURSIERI

     
Anul II A Anul II B Anul II E
Anul III EA  Anul III TST   Anul III E
Anul IV EA Anul IV TST Anul IV E

Integralitatea se refera la toți anii de studiu pe când media este relaționată la disciplinele de semestrul II, anul univ. 2020/2021.

Pentru sesizări contactați secretariatul prin e-mail sau telefon

 

ACESTE LISTE NU REPREZINTA LISTELE DE BURSIERI

 

     
Anul II A Anul II B Anul II E
Anul III EA Anul III TST   Anul III E
Anul IV EA Anul IV TST Anul IV E

Integralitatea se refera la toți anii de studiu pe când media este relaționată la disciplinele de semestrul II, anul univ. 2021/2022.

Pentru sesizări contactați secretariatul prin e-mail sau telefon

 

ACESTE LISTE NU REPREZINTA LISTELE DE BURSIERI

 

UPT lanseaza concursul pentru obtinerea de burse speciale de catre studentii masteranzi, in valoare de 500 lei / luna, cumulabila cu bursele de studiu. Pentru obtinerea bursei speciale, masteranzii vor completa ANEXA la care vor atasa si dovezile. Termenul de trimitere a dosarelor este 05.11.2021, pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Conform adresei UPT 21359/22.10.2021, dosarul de bursă socială de sem I 2021-2022 va conține documentele enumerate în anexa 1 cât și cererea tip (completată, semnată și scanată).

Dosarele complete se încarcă în format electronic (un fisier pdf sau o arhiva zip) pe platforma student.upt.ro, până la data de 05.11.2021.

Cerere si documente doveditoare vor trimite si studentii care solicită bursă socială pe caz de boala chiar daca au solicitat și în semestrele anterioare.

Cerere si documente doveditoare vor trimite si studentii care solicită bursă socială pe caz de orfan chiar daca au solicitat și în semestrele anterioare. Actele doveditoare sunt atat certificatul de deces si certificatul de nastere,  cat si cele doveditoare de venituri (adeverinta salariu, cupon pensie de urmas, etc.), care se refera DOAR la solicitant si care nu trebuie sa depaseasca venitul minim net pe economie de 1386 lei/luna.

Bursele sociale se vor aloca în limita a 30% din fondul de burse.

Ordinul MEN nr. 3392/2017

HS nr.235/18.09.2017  - Regulament privind acordarea de Burse și ajutoare sociale

Ținând cont de art. 1 si 2 din Anexa 1 la HS 155/2021 s-a emis HCA 155/15.10.2021 în ceea ce privește desfășurarea orelor didactice din săptămânile 4 și 5, reglementările privind cazarea sunt inca valabile.

 În anul universitar 2021/2022 anexa la contractul de studii se va completa online la adresa student.upt.ro, (pe scurt: completăm, descărcăm, semnăm, scanăm, încărcăm și plătim (dacă este cazul) în aceeași aplicație)     

- Ghidul de utilizare al aplicatiei

- Etapele de parcurs si calendarul de realizare ale acestora

- Termene de plata taxe in anul universitar 2021/2022

In cazul în care nu vă mai știți parola de la contul instituțional va rugăm să consultați Instructiunile de resetare.

Invităm studenții care sunt interesați de domeniile TIC să participe la webinarul ”5G - Technology Updates & Opportunities”.

Evenimentul este susținut de Orange Romania si va avea loc miercuri 13 octombrie 2021, orele 15:00 – 17:00,  după ora Europei Centrale.

 

Cei interesați sunt rugați sa se înscrie la una din adresele de mai jos

 

https://5glab.orange.ro/webinar-educational-5g-miercuri/ 

sau

https://www.eventbrite.com/e/5g-technology-updates-opportunities-tickets-174198210537

 

 

 

 

Taxa prealabila se poate achita doar pana la data de 15.10.2021. Pentru a afla dacă cererea de reinmatriculare se aproba doar in baza achitării acestei taxe (care ulterior se se scade din taxa de studiu), vă rugăm să vă adresați secretariatului facultatii astfel:

Anul I A, II A, III si IV EA - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., 0256 / 403296

Anul I B, II B, I, II, III si IV ENG - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.0256 / 403296

Anul III si IV TST, I, II, III si IV ID - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.0256 / 403299

Anul I si II master - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.0256 / 403372

Taxa se achita in contul:

Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO20 BACX 0000 0030 1782 5060

Mentiuni: Nume Prenume, ETcTI, tx prealabila