Anunțuri avizier

Universitatea Politehnica Timișoara și  MathWorks vă invită să participați la seria de seminarii online UPT TECH TALKS, în care vor fi abordate teme de mare interes ​pentru utilizatorii MATLAB. Subiectele vor descrie instrumente și bune practici în activitățile de predare​, dar și tematici de actualitate în cercetare: inteligența artificială, conducere autonomă, robotică.

 Cele patru evenimente se vor desfășura după următorul program:

5  Octombrie 2021, ora 14.00: Teaching Online with MATLAB with Math Examples;
19 Octombrie 2021, ora 16.00: Research with MATLAB and Interoperability with Other Software;
2  Noiembrie 2021, ora 16.00: Artificial Intelligence using MATLAB with Application in Engineering;
16 Noiembrie 2021, ora 16.00: Autonomous Driving and Robotics with MATLAB.

 

Înregistrarea la cele patru seminarii se poate face accesând LINK
 
Link-ul de mai sus conține invitația pentru primul eveniment​ programat în 5 Octombrie.

Ținând cont de art. 1 si 2 din Anexa 1 la HS 155/2021 s-a emis HCA 132/27.09.2021 în ceea ce privește desfășurarea orelor didactice din săptămâna 1 de scoala.

Dragi studenți,

Vă invităm să participați la o primă întânire cu conducerea universității și a Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologii Informaționale (ETcTI) care va avea loc în data de 27.09.2021, ora 12,00, sala D1 

La întâlnire vor participa Rectorul UPT, Președintele Senatului UPT, reprezentanți ai companiilor partenere, profesori cu care veți desfășura activități didactice în anul I și studenții merituoși din ani mai mari.

Accesul în clădirea facultății se face numai cu mască, purtată corect, aceasta acoperind nasul și gura.

Pentru completarea contractelor de studii vă rugăm sa veniti incepand cu ora 11.20 in fata Corpului D unde doamnele secretare va vor astepta.

Pentru cei care, din motive obiective, nu pot participa fizic, evenimentul poate fi urmărit live pe pagina de Facebook a Facultății ETcTI sau pe Zoom, accesând link-ul din email-ulul primit prin Campusul Virtual

 

Conectarea se va face instaland aplicatia Zoom disponibila gratuit la www.zoom.us 

Imediat după această întâlnire decanii de an și tutorii vă vor face cunoscute informații importante legate orar, modalitatea de desfășurare a activităților în zilele care urmează și în general precizări legate atât de desfășurarea procesului didactic cât și de natură administrativă. În acest cadru veți putea purta discuții și vi se va răspunde la întrebări.

Orarul poate fi consultat AICI și vă precizam ca in ziua de luni, 27.09.2021, nu vor avea loc activitati didactice, ea fiind dedicata aspectelor administrative.

Ați fost deja distribuiți pe serii, grupe și subgrupe, acestea putand fi consultate la LINK, apărând totodata ca și grupuri pe Campusul Virtual.

Aceste informații sunt disponibile și pe Campusul Virtual (www.cv.upt.ro) unde vă puteți autentifica utilizând numele de utilizator și parola primite deja pe email. 

Vă așteptăm cu drag!

Echipa ETcTI

Stimați studenți!

Conform cu HS 155/16.09.2021, în conditiile în care rata de infectare este sub 6/1000, activitățile la anii II, III si IV Licență se vor desfășura după scenariul 1, astfel:

Activitățile de curs - online;

Activitățile aplicative - laborator, seminar, proiect - față în față;

Toate activitățile didactice vor începe de luni, 27.09.2021 ora 14.00.

Pentru activitățile aplicative, în vederea respectării normelor de protecție în contextul pandemic, fiecare subgrupă a fost împărțită în două echipe. Grupele și subgrupele pot fi consultate la avizierul electronic. Pentru o subgrupă echipa 1 este definită de la primul student până la linia de separare îngroșată, cea de a doua echipă începând de sub linia de separare până la ultimul student din subgrupă. Astfel fiecare echipă este constituită din maxim 8 studenți. Echipele 1 vor efectua activitățile aplicative față în față în săptămânile impare, în timp ce în săptămânile pare activitățile aplicative, pentru echipele 1 vor fi efectuate în regim online, toate echipele impare simultan în slotul de 2 ore de activitati online prevazut în orar. Echipele pare vor veni pentru activitățile practice în săptămânile pare, în săptămânile impare efectuând activități online în același slot de 2 ore.

Pentru a putea asigura normele de protecție, vă rugăm să respectați cu strictețe împărțirea pe echipe, pentru a nu fi puși în imposibilitatea de a nu efectua activitățile din cauza depășirii numărului maxim de studenți în laborator.

Orarul poate fi consultat aici cu rezerva că poate suferi modificări.

Legat de normele de protecție: 

Accesul în clădirea facultății se face numai cu mască, purtată corect, aceasta acoperind nasul și gura.

Pe tot parcursul desfășurării activităților, dar și în toată perioada în care se află în clădire, studenții și cadrele didactice vor purta masca de protecție astfel încât aceasta să acopere nasul și gura.

Nu vor avea acces în clădire persoanele cu o temperatură mai mare de 37,3° Celsius.

Se limitează deplasările în sala în care se desfășoară activitățile didactice și în spațiile comune/alte săli.

Pe tot pacursul derulării activităților, se vor respecta regulile de igienă.

În cazul în care  în timpul orelor de curs/seminar/laborator un student prezintă simptomatologie specifică COVID-19 care, (febră, tuse, dificultăţi respiratorii, diaree, vărsături, mialgii, stare generală modificată) revenirea la activităţile didactice pentru realizarea cărora se impune prezenţa fizică în instituţia de învăţământ superior, respectiv în cămin, se face cu adeverinţă medicală, eliberată de medicul curant/medicul de familie, cu precizarea diagnosticului și confirmării stării de sănătate.

INSTRUCȚIUNE PROTOCOL IZOLARE STUDENȚI CAZAȚI ÎN CĂMINE

 În cazul în care un cadru didactic este infectat sau in izolare veti fi anuntati punctual asupra modului de desfasurare a activitatilor la disciplina respectiva.

Succes in noul an universitar!

Anul I A Anul I B Anul I E
Anul II A Anul II B Anul II E
Anul III EA Anul III TST Anul III E
Anul IV EA Anul IV TST Anul IV E

 

Acestea sunt grupele finale, cereri pentru schimb de grupe nu se mai primesc.

 

Link-urile de Facebook spre grupurile de an pentru studentii din anul I

În Hotărârea de Senat nr.155/16.09.2021 se găsește ”Procedura privind modul de desfășurare a activităților didactice în cadrul Universității Politehnica Timișoara, pe durata semestrul I al anului universitar 2021-2022”.

Semestrul I din anul universitar 2021-2022, activitățile se vor desfășura conform hotărârii de senat, după două scenarii, în funcție de contextul epidemiologic:

Scenariul 1: Participarea studenților la activitățile didactice în sistem mixt, astfel:

  • an I licență – participarea fizică a studenților la toate activitățile didactice, conform programului de desfășurare a acestora, cu respectarea și aplicarea normelor de protecție;
  • anii II-IV licență – participarea în sistem mixt a studenților la activitățile didactice, cu realizarea activităților de curs în regim online, respectiv a activităților aplicative față în față, cu respectarea și aplicarea normelor de protecție;
  • anii I-II master – participarea în regim online a studenților la toate activitățile didactice.
Scenariul 2: Participarea tuturor studenților la activități didactice online.

Scenariul 1 se va aplica atât timp cât rata de incidență COVID-19 nu va depăși pragul de 6 la mie, în municipiul Timișoara. În caz contrar se va aplica scenariul 2.

Conform Art. 4 din prezenta hotărâre, prin care se precizează că se poate aproba punctual participarea la activitățile didactice în regim online a studenților aflați în situații de risc, studenții care se găsesc în una dintre situațiile de risc precizate, sunt rugați să trimită documentele doveditoare pe adresa de mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până joi 23.09.2021.

Lista studentilor cu ordin de exmatriculare pentru neplata taxelor școlare 2020/2021.

Reglementări cu privire la reinmatricularea și achitarea taxelor în contul anului universitar 2020/2021. Model cerere.

Reglementări cu privire la reinmatricularea în anul universitar 2021/2022. Model cerere reinmatriculare. Model cerere extensie.

 Termenul de depunere a cererilor de reinmatriculare s-a prelungit pana la data de 04.10.2021.

Reglementari cu privire la cazarea studentilor in anul universitar 2021/2022

Reînmatricularea se face în baza unei cereri trimise până la data de 04.10.2021 pe adresa de e-mail, astfel:

Anul I A, II A, III si IV EA - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

Anul I B, II B, I, II, III si IV ENG - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

Anul III si IV TST, I, II, III si IV ID - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

Anul I si II master - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

Model cerere, taxa de reînmatriculare este de 100 lei

Conturi in care se va face plata taxelor

Studentii din anii terminali neexmatriculati și neintegralisti vor solicita intrarea in extensie la adresa de e-mail de mai sus corespunzatoare specializarii urmate

Model cerere, nu se percep taxe pentru intrarea in extensie