Pentru anul universitar în curs, 2024-2025, conform metodologiei aprobate de Senatul UPT, prin HS nr. 28 din 25.04.2013, trebuie organizată procedura prin care activitatea de voluntariat din cadrul UPT este recunoscută și răsplătită prin acordarea a două credite de voluntariat.

Calendarul propus și documentele necesare se regăsesc aici.

Începând din 04.06.2025 până în 12.06.2025 puteți trimite către adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. documentele necesare pentru obținerea celor 2 credite de voluntariat.

Creditele de voluntariat sunt suplimentare creditelor de studiu și nu pot fi echivalate cu acestea.

Documentele pe care trebuie să le includeți sunt următoarele:

  • Scrisoare de recomandare din partea conducătorului organizației de voluntariat;

  • Scrisoare de recomandare din partea unui coordonator de activitate;

  • Raport de activitate pentru anul 2024-2025 (Anexa 1 din metodologie);

  • Câte o imagine pentru cel puțin 4 activități de voluntariat;

  • Copii după diplomele obținute în urma activității de voluntariat (dacă este cazul).

  • Curriculum Vitae;

Odată ce ați trimis dosarul, o să trebuiască să participați la un interviu online în datele de 16-17.06.2025.