Lista studentilor cu ordin de exmatriculare pentru credite insuficiente promovării în an superior
Reînmatricularea în anul univ. 2025/2026 se face în baza Adresei UPT si a unei cereri de reinmatriculare sau a unei cereri de prelungire școlaritate (după caz) depuse la secretariatul facultății până la data de 24.09.2025 sau trimisă pe adresa de e-mail, astfel:
Anul I A, II A, III si IV EA - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Anul I B, II B, I, II, III si IV ENG - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Anul III si IV TST, I, II, III si IV ID - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Anul I si II master - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Taxa de reînmatriculare/prelungire scolariatate (extensie) este de 200 lei si se va achita prin transfer bancar in contul de mai jos.
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO20 BACX 0000 0030 1782 5060
cu textul la descriere: Nume & Prenume, Fac ETcTI, Tx reinmatr.
Notă: Studenții care solicită reînmatricularea/prelungirea școlarității în anul universitar 2025/2026 și care au debite restante din anii anteriori, nu vor primi aprobare decât după achitarea acestora.
