The ISETC24 Organizing Committee invites you to the 16th International Symposium on Electronics and Telecommunications, Timisoara, Romania in November 7-8, 2024

Anunțuri avizier

Comunitatea academică a Facultății de Electronică, Telecomunicatii si Tehnologii Informaționale  marchează împlinirea a
 
Cinci decenii de învățământ superior de Electronică și Telecomunicații în Timișoara
 
Evenimentul va avea loc miercuri, 16 decembrie 2020ora 17,00, cu următorul PROGRAM și va putea fi urmărit live pe
 
pagina de Facebook a Facultății ETcTI
 
și pe canalul de Youtube al Facultății ETcTI 
 
 
Vă așteptăm cu drag!

A fost activată secțiunea de plată din cadrul aplicației student.upt.ro. Aceasta este vizibilă doar pentru studenții care și-au încărcat documentele semnate (dupa caz: contractul sau/și anexa la contract). 

Plata acestor taxe se vor efectua exclusiv online, prin intermediul aplicației.

Plata taxelor pentru semestrul I se va putea efectua fără penalizare până în data de 10 ianuarie 2021.

 

În perioada 07-22.12.2020 si 04-15.01.2021 vă rugam sa aduceti la secretariat sau sa expediati pe adresa facultatii, Bdul Vasile Parvan Nr.2, cod 300223, două fotografii realizate recent, pe hârtie fotografică, color, format 3 x 4 cm, în tinuta decenta. Conform ADRESEI UPT, inca valabila, diplomele fără fotografii nu vor fi procesate. 

Studentii a caror taxa este de 1,5 ori mai mare decat taxa de scolarizare pentru un an de studiu, pot solicita reducerea taxei prin trimiterea unei cereri la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până cel tarziu 27.11.2020.

Studentii care doresc sa plateasca in doua rate taxa pe semestrul I pot trimite o cerere in acest sens la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. pana cel tarziu 06.12.2020.

 

 

Informatii se gasesc in AFIS.

 

 

Conform hotărârii de Senat din data de 09.11.2020, activitățile didactice vor continua exclusiv online până la sfârșitul semestrului, inclusiv sesiunea de iarnă.

Fond de burse 1.717.344 lei

Burse studiu licență 

Burse studiu master

Burse sociale licență 

Burse sociale master

Fondul de burse a fost împărțit astfel:

Burse sociale 30% - Mențiune: Ultimul venit pe membru de familie este 866 lei

Din diferență, în funcție de numărul de studenți:

Burse studiu licență 76,5%

Burse studiu master 23,5%

Datorită faptului că fondul de burse a fost împărțit și pe numărul de studenți din fiecare an de studiu, ultima medie de bursă diferă. 

Unde am avut studenti cu medii egale, am atribuit bursa în funcție de media generală a anului trecut, până la epuizarea fondului.

Daca aveti intrebari la listele de burse puteti sa le adresati la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. pana cel tarziu 25.11.2020.

Studentii care nu au mai avut bursa până în prezent trebuie să trimită un extras de cont la aceeasi adresa de e-mail de mai sus. Bancile partenere sunt: BRD, ING, BCR, Transilvania si Raiffeisen.

Conform adresei UPT 13155/09.11.2020, până la vacanța de iarnă se va sustine prima programare a examenelor restante de sem II, in contul anilor de studiu I, II si III, pentru studenții din anii terminali.

Toti studentii (din anii terminali) vor fi inrolati în CV, la respectivele cursuri, de către personalul administrativ.

Va rugăm să consultați periodic link-ul de mai jos

Programarea 1

deoarece acesta va fi actualizat permanent cu opțiunile cadrelor didactice in ceea ce privește data si ora examenului.

 

Adresa 12955 din 04.11.2020 referitoare la termenele de extensie si reinmatriculare.

 În anul universitar 2020/2021 anexa la contractul de studii se va completa online la adresa student.upt.ro, (pe scurt: completăm, descărcăm, semnăm, scanăm, urcăm și plătim (dacă este cazul) în aceeași aplicație)     

Ghidul de utilizare al aplicatiei - ACTUALIZAT

- Etapele de parcurs si calendarul de realizare ale acestora - ACTUALIZATE

In cazul în care nu vă mai știți parola de la contul instituțional va rugăm să consultați Instructiunile de resetare.