The ISETC24 Organizing Committee invites you to the 16th International Symposium on Electronics and Telecommunications, Timisoara, Romania in November 7-8, 2024

Anunțuri avizier

În atenția studenților cu discipline restante din anii anteriori de semestrul II.

În perioada 23.02.-10.03.2021, indiferent de partea recontractată, examen si/sau activitate, trebuie să solicitați, prin campusul virtual, înrolarea la cursul respectiv la un singur titular al disciplinei. După această dată înrolarea dumneavoastră se va efectua din oficiu, la un titular decis de către conducerea facultății.

 

Conform adresei UPT 13155/09.11.2020, până la data de 31.03.2021 se va sustine a 2-a programare a examenelor restante de sem II, in contul anilor de studiu I, II si III, pentru studenții din anii terminali.

Toti studentii (din anii terminali) vor fi inrolati în CV, la respectivele cursuri, de către personalul administrativ.

Va rugăm să consultați periodic link-ul de mai jos

Programarea 2

deoarece acesta va fi actualizat permanent cu opțiunile cadrelor didactice in ceea ce privește data si ora examenului.

In baza Hot. de Senat 35/21.01.2021 - Procedură privind modul de desfășurare a activităților didactice în UPT în anul universitar 2020/2021, semestrul II, s-a emis INFORMAREA 1924/11.02.2021.

Pentru toti anii de studiu, semestrul I

P3 – 01.03-31.03.2021

 

Pentru studentii din anii terminali 

 Discipline de sem II anul IV P1 05.04-18.04

Discipline de sem II anul IV P2+P3 19.04-23.05 

24.04-03.05.2021 – VACANTA de PASTI

Discipline de sem II din anii I, II si IIIP2 – 01.03-31.03.2021

Discipline de sem II din anii I, II si IIIP3 – 19.04-23.05.2021

Reglementari plata taxa P3 în cuantum conform HCA nr. 94 21.07.2020 - privind taxele anuale de școlarizare

Taxele se platesc conform adresei UPT 9604/23.09.2020

Exceptie fac taxele de prezentarea a 3-a, taxele scolare, taxele scolare de recontractare si penalitățile care se plătesc exclusiv prin platforma student.upt.ro.

 

  • In urma consultării cadrelor didactice și studenților, Biroul Consilliului Facultatii a decis ca activitățile didactice din semestrul 2 să se desfașoare full online cu toți anii de studii, pe durata întregului semestru, cu observația că dacă vaccinarea va produce rezultate foarte bune atunci, eventual în a doua parte a semestrului 2, anul I să desfășoare orele, parțial sau total și în format față în față.
  • Luni, 01.02.2021, orarul va fi disponibil pentru examinare. Vă sugerăm să îl examinați și orice suprapunere sau inadvertență să o transmiteți în cel mai scurt timp prin șefii dumneavoastră de an domnului s.l. dr. ing. Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., . După începerea semestrului 2 ne propunem să nu mai facem nici o modificare de orar.

 

 

Aasa cum ati fost informati anterior, termenul de predare al rapoartelor de cercetare pentru practica de cercetare pe semestrul I este 31.01.2021. Ulterior, în conformitate cu HCA 6/15.01.2021 stagiul de practica prevazut in semestrul I poate fi efectuat si pe parcursul semestrul II, al anului univ. 2020/2021, cu termenele de sustinere a colocviului de practica mentionate in hotararea sus amintita.

Cu toate acestea va sugeram sa respectati termenele fixate initial pentru a finaliza in cursul acestui semestru aceasta activitate. Desigur ca situatiile speciale  vor beneficia de reglementarile din hotarare.

 

Conform art. 23 din RODPI  se pot recupera, în proportie de maximum 25 % din totalul orelor de seminar/laborator/proiect ale disciplinei, doar cu acordul cadrului didactic, fara aprobarea prealabila de la decanat.

Taxa este de 10 lei/ora si se plateste in urmatoarele conturi:

Studentii de la licenta: UPT, cod fiscal 4269282, IBAN: RO 20 BACX 0000 0030  1782 5060

Studentii de la master: UPT, cod fiscal 4269282, IBAN: RO 90 BACX 0000 0030  1782 5061

 

Art. 23. Seminariile, lucrările de laborator şi proiectele neautonome neefectuate în termen sau nefinalizate cu notă de promovare sau la care se doreşte mărirea notei se pot recupera/reface cu alte formaţii, în timpul semestrului în limitele posibilităţilor oferite de sălile de seminar şi laborator. Un număr de seminarii/lucrări de laborator/şedinţe de proiect, totalizând, per disciplină, maximum 25 % din totalul orelor de seminar/laborator/proiect ale disciplinei, pot fi recuperate şi după un orar expres, în timpul perioadelor de transmitere de cunoştinţe şi formare de abilităţi, în limitele resurselor materiale şi umane disponibile la departamente sau, cu titlu de excepţie, în timpul sesiunilor dar, în acest caz, în regim cu taxă.

 

S-a prelungit perioada de completare a chestionarului aferent studiului european EUROSTUDENT, până pe data de 18 ianuarie 2021

Scopul acestui studiu este de a identifica condițiile de viață și de studiu ale studenților din Europa, în vederea îmbunătățirii sistemelor de învățământ superior.

Acesta poate fi regăsit astfel:  

  

🙏 UEFISCDI și Ministerul Educației și Cercetării mulțumeste tuturor studenților care au completat până acum Chestionarul Național Studențesc-EUROSTUDENT!

👉 Fiecare răspuns este extrem de valoros și ne ajută să înțelegem mai bine percepția voastră despre universitatea în care studiați!

 

 

 

 

Examenul de licenta – partea scrisa va avea loc in data de 09.02.2021, ora 8.00, online.
Examenul de licenta/dizertatie – sustinere proiect se va desfasura in data de 09.02.2021, dupa un program afisat AICI in data de 08.02.2021. 
Inscrierea pentru examenul de diploma se va face in perioada 01-05.02.2021 conform reglementarilor din sesiunea iunie/iulie 2020.

Taxa se va achita in baza cererii aprobate in prealabil. Cererea va fi trimisa pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., si in baza ei veti primi acces si pe CV.


Tematica pentru examenul scris de licenta este aceeasi ca si in sesiunea iunie/iulie 2020 si se gaseste aici.


Comisia