Anunțuri avizier
- Detalii
Conform adresei UPT 21359/22.10.2021, dosarul de bursă socială de sem I 2021-2022 va conține documentele enumerate în anexa 1 cât și cererea tip (completată, semnată și scanată).
Dosarele complete se încarcă în format electronic (un fisier pdf sau o arhiva zip) pe platforma student.upt.ro, până la data de 05.11.2021.
Cerere si documente doveditoare vor trimite si studentii care solicită bursă socială pe caz de boala chiar daca au solicitat și în semestrele anterioare.
Cerere si documente doveditoare vor trimite si studentii care solicită bursă socială pe caz de orfan chiar daca au solicitat și în semestrele anterioare. Actele doveditoare sunt atat certificatul de deces si certificatul de nastere, cat si cele doveditoare de venituri (adeverinta salariu, cupon pensie de urmas, etc.), care se refera DOAR la solicitant si care nu trebuie sa depaseasca venitul minim net pe economie de 1386 lei/luna.
Bursele sociale se vor aloca în limita a 30% din fondul de burse.
HS nr.235/18.09.2017 - Regulament privind acordarea de Burse și ajutoare sociale
- Detalii
Ținând cont de art. 1 si 2 din Anexa 1 la HS 155/2021 s-a emis HCA 155/15.10.2021 în ceea ce privește desfășurarea orelor didactice din săptămânile 4 și 5, reglementările privind cazarea sunt inca valabile.
- Detalii
În anul universitar 2021/2022 anexa la contractul de studii se va completa online la adresa student.upt.ro, (pe scurt: completăm, descărcăm, semnăm, scanăm, încărcăm și plătim (dacă este cazul) în aceeași aplicație)
- Ghidul de utilizare al aplicatiei
- Etapele de parcurs si calendarul de realizare ale acestora
- Termene de plata taxe in anul universitar 2021/2022
In cazul în care nu vă mai știți parola de la contul instituțional va rugăm să consultați Instructiunile de resetare.
- Detalii
Invităm studenții care sunt interesați de domeniile TIC să participe la webinarul ”5G - Technology Updates & Opportunities”.
Evenimentul este susținut de Orange Romania si va avea loc miercuri 13 octombrie 2021, orele 15:00 – 17:00, după ora Europei Centrale.
Cei interesați sunt rugați sa se înscrie la una din adresele de mai jos
https://5glab.orange.ro/webinar-educational-5g-miercuri/
sau
https://www.eventbrite.com/e/5g-technology-updates-opportunities-tickets-174198210537
- Detalii
Taxa prealabila se poate achita doar pana la data de 15.10.2021. Pentru a afla dacă cererea de reinmatriculare se aproba doar in baza achitării acestei taxe (care ulterior se se scade din taxa de studiu), vă rugăm să vă adresați secretariatului facultatii astfel:
Anul I A, II A, III si IV EA - minerva.popa@upt.ro, 0256 / 403296
Anul I B, II B, I, II, III si IV ENG - anca.turta@upt.ro, 0256 / 403296
Anul III si IV TST, I, II, III si IV ID - simona.dobrescu@upt.ro, 0256 / 403299
Anul I si II master - natalia.selaru@upt.ro, 0256 / 403372
Taxa se achita in contul:
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO20 BACX 0000 0030 1782 5060
Mentiuni: Nume Prenume, ETcTI, tx prealabila
- Detalii
Departamentul de Educație Fizică și Sport organizează orele de sport, în anul universitar 2021/2022, semestrul I, conform cu următoarele reglementări.
- Detalii
Ținând cont de art. 1 si 2 din Anexa 1 la HS 155/2021 s-a emis HCA 147/01.10.2021 în ceea ce privește desfășurarea orelor didactice din săptămânile 2 si 3 de scoala cât și noi reglementări cu privire la cazare.
- Detalii
Cele patru evenimente se vor desfășura după următorul program:
5 Octombrie 2021, ora 14.00: Teaching Online with MATLAB with Math Examples; |
19 Octombrie 2021, ora 16.00: Research with MATLAB and Interoperability with Other Software; |
2 Noiembrie 2021, ora 16.00: Artificial Intelligence using MATLAB with Application in Engineering; |
16 Noiembrie 2021, ora 16.00: Autonomous Driving and Robotics with MATLAB. |
- Detalii
Ținând cont de art. 1 si 2 din Anexa 1 la HS 155/2021 s-a emis HCA 132/27.09.2021 în ceea ce privește desfășurarea orelor didactice din săptămâna 1 de scoala.
- Detalii
Dragi studenți,
Vă invităm să participați la o primă întânire cu conducerea universității și a Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologii Informaționale (ETcTI) care va avea loc în data de 27.09.2021, ora 12,00, sala D1
La întâlnire vor participa Rectorul UPT, Președintele Senatului UPT, reprezentanți ai companiilor partenere, profesori cu care veți desfășura activități didactice în anul I și studenții merituoși din ani mai mari.
Accesul în clădirea facultății se face numai cu mască, purtată corect, aceasta acoperind nasul și gura.
Pentru completarea contractelor de studii vă rugăm sa veniti incepand cu ora 11.20 in fata Corpului D unde doamnele secretare va vor astepta.
Pentru cei care, din motive obiective, nu pot participa fizic, evenimentul poate fi urmărit live pe pagina de Facebook a Facultății ETcTI sau pe Zoom, accesând link-ul din email-ulul primit prin Campusul Virtual
Conectarea se va face instaland aplicatia Zoom disponibila gratuit la www.zoom.us
Imediat după această întâlnire decanii de an și tutorii vă vor face cunoscute informații importante legate orar, modalitatea de desfășurare a activităților în zilele care urmează și în general precizări legate atât de desfășurarea procesului didactic cât și de natură administrativă. În acest cadru veți putea purta discuții și vi se va răspunde la întrebări.
Orarul poate fi consultat AICI și vă precizam ca in ziua de luni, 27.09.2021, nu vor avea loc activitati didactice, ea fiind dedicata aspectelor administrative.
Ați fost deja distribuiți pe serii, grupe și subgrupe, acestea putand fi consultate la LINK, apărând totodata ca și grupuri pe Campusul Virtual.
Aceste informații sunt disponibile și pe Campusul Virtual (www.cv.upt.ro) unde vă puteți autentifica utilizând numele de utilizator și parola primite deja pe email.
Vă așteptăm cu drag!
Echipa ETcTI