The ISETC24 Organizing Committee invites you to the 16th International Symposium on Electronics and Telecommunications, Timisoara, Romania in November 7-8, 2024

Anunțuri avizier

Conform adresei 5348/27.04.2015 si adresei 6813/16.05.2011 in perioada 25.05.-31.05.2015 se vor programa urmatoarele 2 examene: SS - anul II seria A si B si AEM - anul III TST. La aceste examene va puteti prezenta doar cu o cerere in prealabil aprobata si cu chitanta de 25 de lei.
Adresa 5346/28.04.2015 cuprinde reglementarile si conditiile cu privire la prezentarea la examenul de diploma. Rezilierea "examenului de finalizare a studiilor" se va face conform regulamentului, art.14 alin.2.
Adresa 5347/28.04.2015 va fi aplicata doar pentru studentii care si-au depus cerere la secretaritul departamentului apartinator pana la data de 04.06.2015 pentru ciclul licenta si 21.05.2015 pentru ciclul master. La examenele programate se pot prezenta doar studentii care au cererea aprobata si taxa de 250 lei achitata. Taxa poate fi achitata doar cu cererea aprobata in prealabil. Pe cerere se va mentiona art. 1 sau 2 din adresa mentionata mai sus in baza caruia se doreste reexaminare.
Vă invităm să participați la training-ul ‘’6 pași obligatorii pentru succesul în carieră. Începe cu dreptul’’ care va avea loc la Universitatea Politehnica Timișoara în perioada 15-16 mai 2015, clădirea Electro, amfiteatrul A116.
Știți deja că piața muncii e o arenă în care învingători ies doar cei pregătiți, toți ceilalți mulțumindu-se cu ce rămâne de la ei. Întrebarea pe care v-o adresăm este: voi în ce categorie vreți să vă încadrați? Dacă vreți să fiți unul dintre învingători, vă invităm să aflați de la doi tineri profesioniști cum și-au început ei carierele pe care le îmbrățișează, ce au făcut, ce nu au făcut, când au mers mai departe și când s-au oprit. Cei doi despre care vă spuneam sunt Ciprian ANGHELUȚĂ - psiholog militar, specializat în profiling, coaching de performanță și training, respectiv Vlad STANCIU - director executiv al clusterelor ROSENC ( Clusterul de energii sustenabile din România) și APP (Advertising Printing and Packaging). Locuri sunt puține, doritori mulți, drept pentru care vă invităm să vă înscrieți pe site-ul proiectului https://ovdip.upt.ro/ la secțiunea Campus virtual. Mai multe informații despre modul și nu numai, puteți obține de pe site sau de pe pagina de facebook a evenimentului, dar și de la coordonatorul acțiunii, Ciprian Dughir (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.).

Perioada de plata a taxelor scolare de sem. II se prelungeste pana la data de 15 mai 2015.

Pentru cei interesati
Examenul de Automatizari, programarea 2,  din data de 12.05.2015 se va sustine  de la ora 14.00 in amfiteatrul D1.
Agenţia Spaţiala Română (ROSA) organizează joi, 14 mai 2015, începând cu ora 17:00, in sala A106 a Facultăţii de Electronică şi Telecomunicaţii, Universitatea Politehnica Timişoara, un eveniment de promovare a competiţiei de idei – European Satellite Navigation Competition 2015.
Competiţia se adresează persoanelor, întreprinderilor sau instituţiilor ce au sau doresc să dezvolte un produs, serviciu sau afacere bazată pe sisteme de radionavigaţie prin satelit (GNSS).
Beneficiind anual de premii cu o valoare totală de aproximativ 1 milion de Euro sub formă de bani, posibilitate de incubare, consultanţă în brevetare, business coaching, publicitate, acces la experţi tehnici s.a.m.d., competiţia ESNC este sprijinită de o reţea de peste 240 de experţi din industrie sau cercetare implicată în evaluarea propunerilor.
Mai multe detalii despre competiţie sunt disponibile la:  www.esnc.eu
Conform Cap. II Art. 5 din Metodologia de repartizare a locurilor în taberele de vara 2015 publicam LISTA STUDENȚILOR care au depus cerere în acest sens in termenul solicitat.
Studenții care nu au atasat la cerere si documentele justificative care atestă implicarea în activități extracurriculare o mai pot face până la data de 08.05.2015, data dupa care acesti studenti nu vor mai figura cu aceste activitati.
In data de 15 mai 2015 la firma Bosch din localitatea Blaj, jud. Alba va avea loc un eveniment dedicat studentilor. Pe parcursul zilei vor fi ateliere interactive care vor permite studentilor sa inteleaga principii specifice departamentelor de productie, calitate si inginerie. Pentru mai multe detalii si inscriere online se poate folosi urmatorul link-ul. Compania asigura transportul.
În perioada 15-16 mai 2015 va avea loc cel de-al treilea modul de competențe antreprenoriale intitulat „6 pași obligatorii pentru succesul în carieră. Începe cu dreptul!", susținut de Ciprian ANGHELUȚĂ - psiholog militar, specializat în profiling, coaching de performanță şi training împreună cu Vlad STANCIU - director executiv al clusterelor ROSENC (Clusterul de energii sustenabile din România și APP (Advertising Printing and Packaging).
Finalităţile modulului 
Scopul modulului este acela de a oferi informaţii autentice despre piaţa muncii și modul în care companiile iși selectează angajaţii. În centrul prezentării se află conceptul de „valoare profesională”, implicit cel de BRAND personal. Cursanții vor intra în posesia unei informații valoroase care este focalizată înspre căutarea valorii personal-profesionale și promovarea acesteia pe piața muncii. De asemenea, prin acest modul îşi vor creiona strategia lor profesională pe termen scurt și lung pornind de la o autocunoaștere personală și conștientizând valorile, motivaţia şi interesele lor. În altă ordine de idei, cursul își propune să ofere strategii și modalități noi de construcție a entității profesionale și la transformarea acesteia în BRAND.
Modul în care un absolvent se prezintă ca o entitate profesională, strategia lui pe termen lung, competențele, stabilitatea și evoluția lui au o importanță crucială în ceea ce priveste decizia angajatorului. Acesta, caută profile care pe lângă valoarea profesională, îi oferă certitudinea că omul pe care îl va angaja va aduce plus valoare companiei. Se va asigura nu doar că este bun, ci este cel mai bun prin întreg ansamblul de factori care duc la conceptul de personalitate profesională.
Mod de organizare - desfăşurare 
Cursul va avea un mod de desfășurare interactiv, în proporție de 70%. Dacă în prima parte se vor prezenta strategii și informații teoretice pe baza căreia se va desfășura demersul ulterior, în cea de-a doua parte se va lucra într-un mod interactiv. Fiecare participant va avea un caiet tipizat - CAIET DE BRAND - care pe parcursul cursului va fi completat cu informaţii personale, care vor duce la final la concretizarea personaliății profesionale și la dezvăluirea brandului personal. În timpul cursului vor avea loc diverse jocuri de rol, expuneri personale, exerciţii de conștientizare, etc. La finalul cursului va exista o sesiune de comunicare specială, în care fiecare va trebui să îşi prezinte drumul profesional din perspectiva învingătorului.
Pe lângă toate acestea, mai poți primi și un voucher în valoare de 300 d
e lei pe care să îl folosești în librăriile Cărturești, dacă ești unul dintre primii 170 de studenți care se înscrie la acțiunile proiectului și care îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
1. Ești student UPT (licență sau master)
2. Participi la cel puțin un modul de dezvoltare a competențelor antreprenoriale
3. Participi la cel puțin un eveniment din seria "Cariere de succes"
Modulul se adresează tuturor studenților UPT, iar selecția se face pe principiul “primul venit, primul servit” până la ocuparea celor 35 de locuri disponibile.
Pentru înscrieri, vă rugăm să vizitați site-ul proiectului https://ovdip.upt.ro, secțiunea Campus virtual. Mai multe informații despre modul și nu numai, puteți obține din afișul atașat, de pe site sau de pe pagina de facebook a evenimentului, dar și de la coordonatorul acțiunii, Ciprian Dughir (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ).
Această acțiune este organizată prin proiectul POSDRU/156/1.2/G/136302, Orientarea programelor de studii pe realitatea economică regională, validarea acestora de către actorii economici şi dinamizarea relaţiei în tripleta universitate-student-companii, pentru un învăţământ superior tehnic performant – OVDIP.
 
Mod3